Etusivu • Ylös • Tietotekniikkakurssit • Vieriopastus • Kotitalousvähennys • Uutiset • Sisältö • Linkit

Räätälöidyt kurssit. Yksilöllistä opastusta tietokoneen käyttöön.
 

 

Etusivu
Ylös
Kansalaisopiston kurssit
Projektinhallinta
Asiakaspalvelukoulutus

Asiakaspalvelu -kurssit

Asiakaspalvelu luo kuvan yrityksestä. Ostoprosessissa ja asiakassuhteen jatkamisessa asiakaspalvelulla on vahva rooli. Haasteena yritysjohdolle on kysymys: Kuinka kiinnostuneita yrityksen työntekijät on "varsinaisesta palkanmaksajastaan". Myynnin kuukausien ponnistus voi kampittua puhelinpalvelun tai huollon epäonnistuneeseen parin minuutin palvelutapahtumaan.

Koulutus voidaan toteuttaa myös yksilövalmennuksena.

Kurssin edut:
- Yrityskohtainen räätälöinti
- Monipuoliset toteuttamisvaihtoehdot
- Koulutus jonka aiheen mieliin palautus on ajankohtainen yhä uudelleen.

Koulutustarjonta:
Asiakaspalvelu taso 1 - perusteet hallintaan
Henkilöstö joka työssään palvelee asiakkaita.

 

Asiakaspalvelu taso 1 - puhelin yrityksen äänenä Henkilöstö joka työssään puhelimitse palvelee asiakkaita.

Asiakaspalvelu taso 2 - myynnin kosketuspinta Henkilöstö, jolla on jo kokemusta asiakaspalvelutehtävistä.

Yhteystiedot: p. 040 5844 045